השקעות נדל"ן הן בין אפיקי ההשקעה הבטוחים והאהובים ביותר, לא רק בישראל אלא בעולם. אנשים תמיד יצטרכו קורת גג, והמחיה בשכירות כבר מזמן לא משהו זמני אלא לעיתים דרך חיים, בעיקר באיזורים שקשה לרכוש בהם נכסים בשל המחירים העולים.

גם אתם יכולים למנף את הכסף שלכם בצורה יעילה עם השקעה נדלנית, אך חשוב לדעת מה נקודות התורפה של כל עיסקה, לבצע מהלכים נכון בהתחלה, בשביל להנות מהפירות כמה שיותר מהר, למשך שנים קדימה.

נקודת ההתחלה היא הקשה והחשובה ביותר. אנחנו נוכל להעניק לכם את הכלים לבצע את העיסקה הנדלנית הראשונה שלכם, כדי שהכסף שלכם יוכל להרויח עוד כסף, בזמן הקצר ביותר.

מוכנים להפוך למשקיעי נדל"ן? שלחו את הטופס לקבלת סילבוס ופרטים נוספים

שוקלים איפה לשים את הכסף?

יש ברשותכם הון נזיל, או כזה שאפשר להפוך לנזיל ולהשקיע בשביל להרויח עוד? מעולה, זאת נקודת ההתחלה של כל משקיע! השאלה שעולה היא, איפה לשים את הכסף בשביל התמורה הטובה ביותר, כשיש אפיקי השקעות רבים בשוק, יש ביכולת המשקיע לבחור.

למה לבחור בנדל"ן כאפיק השקעה?

השקעה בנדל"ן שונה מאפיקים אחרים בדינאמיות שלה; כשאתם משקיעים במניות למשל אתם בוהים במדדים, אין הרבה שתוכלו לעשות בשביל לעלות את ערך ההשקעה שלכם, רק לקוות לטוב. כך גם באפיקי השקעה אחרים המצריכים ניהול מסובך שלעיתים מניב ולעיתים פשוט מבזבז את זמנכם, וכספכם.

לעומת זאת כשאתם משקיעים בנכס נדל"ן, אתם יכולים למנף אותו לנכסים נוספים באמצעות משכנתא, לעלות את הערך שלו עם שיפוץ ושינוי מבנה, לקבל שכירות חודשית פטורה ממס – עד גובה של 5,196 ש"ח נכון ל-2022! ושלל דברים נוספות שתוכלו ללמוד בקורס שלנו שיעזרו לכם להשקיע בנדל"ן בביטחון. רוצים לשמוע עוד?

השקעה לעתיד בטוח יותר

אם חישבתם את הפנסיה והחסכונות, והם לא יעניקו לכם את רמת החיים שאת רוצים בעת פרישה, הכסף שלכם כנראה לא עובד מספיק טוב עבורכם. כך כל יום אתם בעצם משלמים על האחסנה שלו.

עם השקעת נדל"ן נבונה ניתן להגיע להחזרים גבוהים על בסיס חודשי משכירות ועליית הערך של הנכס במשק; ואף לעלות את ערך הנכס בשיטות ודרכים שאינן מוגבלות כמו אפיקי השקעה אחרים.

למה כדאי לכם לקחת את הקורס

לקנות ואז לנהל

הלימודים עם ATP-V לא רק כוללים את הידע למציאה, הערכה ורכישה של נכסים. אנחנו נכשיר אתכם גם לנהל אותם והלרויח מהם כמו שצריך.

Location

בשל ההשקעות המרובות של APT-V באיזור חיפה, הקריות איזור המרכז וארה"ב, והתמורה המעולה עבור הכסף, הנסיון שלנו מאפשר לכם להשקיע כאן, גם אם אתם מתגוררים בחו"ל או באיזור מרוחק מההשקעה המיועדת.

הדרך להצלחה

אנחנו יודעים מה נכון ומה לא נכון לעשות בעולם השקעות הנדל"ן. כך תוכלו להמנע מלבצע טעויות שאנחנו עשינו בתחילת דרכינו והדרך שלכם להצלחה תהיה הרבה יותר קצרה.

קורס אישי

הקורס הוא קורס אחד על אחד או בקבוצות קטנות שאתם בוחרים, למשל בני זוג או שותפים עסקיים יכולים להנות מהקורס ביחד. הקורס מועבר עם מומחה הנדל"ן שי והבה, במשרדי APT-V בקרית מוצקין ב4 מפגשים של כ-4 שעות.

הנסיון וההצלחה של משקיעים ולקוחות

המנטור שלכם
להשקעות נדל"ן

שי והבה, מנכ"ל APT-V, עוסק בתחום הנדל"ן מזה 14 שנים, בניהול השקעות אישיות, ניהול נכסים וייעוץ לרכישה והשכרה של נכסי נדל"ן בחיפה, קרית מוצקין, קרית ים, עתלית, בת ים, טבריה, כרמיאל וניו-יורק.
סילבוס קורס משקיעי נדל"ן

בואו לקבל כלים פרקטיים ותתחילו להרוויח מהר!

לאחר ליווי של מעל 100 משקיעים, זיקקנו את הכלים החשובים ביותר להשקעות נדל"ן חכמות ומניבות ויצרנו קורס השקעות נדל"ן, שילווה אתכם החל מהצעדים הראשונים שלכם ועד המתקדמים בעולם ההשקעות!

מוכנים להפוך למשקיעי נדל"ן? שלחו את הטופס לקבלת סילבוס ופרטים נוספים

בכפוף לתנאי השירות, אתם מאשרים לקבל דיוור והתקשרות באמצעות וואטסאפ, טלפון ואימייל לטובת פרטים נוספים על השירותים של APT-V.

לקבלת סילבוס לדוא"ל
השאירו פרטים

בשליחת הטופס אני מסכים\ה לקבל דוא"ל מ-APT-V

דילוג לתוכן